Doctorat en Enginyeria Òptica

El programa de doctorat en Enginyeria Òptica és un programa interdepartamental que té com objectiu la formació per assolir la màxima titulació acadèmica d'estudiants, nacionals i estrangers, en el camp de l'òptica i l'optometria.

Des de la seva creació el Programa de Doctorat ha anat evolucionant i l'any 2003 li va estar reconeguda la Menció de Qualitat.

La seva vessant docent s'articula a través d'un conjunt d'assignatures orientades a la formació bàsica i d'investigació que s'inclouen en el Màster Interuniversitari en Fotònica i Màster en Optometria i Ciències de la Visió. Els estudiants podran dur a terme la seva tesi doctoral en diferents àmbits temàtics de l'òptica i l'optometria en els que estàn especialitzats els diferents grups d'investigació del Programa: GOAPI, GREO, DONLL, TIEG i VOS.

Trobareu informació detallada a la pàgina web del programa de Doctorat en Enginyeria Òptica: https://doctorat.upc.edu/ca/programes/enginyeria-optica