Màster universitari en Optometria i Ciències de la Visió

Els estudis de Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió (MUOCV) ofereixen una alta capacitació per a l’especialització professional en les diverses àrees pròpies de l’òptica i l’optometria: còrnia i lents de contacte, optometria pediàtrica, teràpies visuals, optometria geriàtrica, baixa visió o aspectes optomètrics de la cirurgia refractiva, entre d’altres. Els estudis també capaciten per assumir tasques de recerca en el camp de les ciències de la visió i la recerca clínica aplicada. La seva orientació és acadèmica, de caràcter mixt, adreçat tant a la capacitació per a la pràctica professional especialitzada com a la recerca.

Trobareu la informació detallada d'aquest Màster a la pàgina web del : www.muocv.masters.upc.edu/ca

Presentació Màster