Acte d'homenatge de la FOOT i el DOO al seu personal jubilat 2019-2020.

El passat dia 22 de desembre va tenir lloc l'Acte d'homenatge de la FOOT i el DOO al seu personal jubilat 2019-2020.

L'acte es va celebrar a l'Auditori Joan Salvadó de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) junt amb l'acte de reconeixament a la professora Marta Fransoy, guardonada amb el 24è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2021 en la modalitat de trajectòria docent.

Sara Lluch

Lluïsa Quevedo, secretària acadèmica del DOO, entregant l'obsequi a Sara Lluch.

Jesus Caum

Lluïsa Quevedo, secretària acadèmica del DOO, entregant l'obsequi a en Jesus Caum.

Teresa Morera

Meritxell Vilaseca ,secretària acadèmica de la FOOT, entregant l'obsequi a Teresa Morera.

Carme Blasi

Meritxell Vilaseca ,secretària acadèmica de la FOOT,entregant l'obsequi a Carme Blasi.