Celebrem el Dia Internacional de la LLum!

Del dia 12 al 15 de maig a des de la Faculat d' Òptica i Optometria celebrem El Dia Internacional de la LLum, decretat per la UNESCO amb l'objectiu de conéixer la importància dels avenços i aportacions de la llum pel desenvolupament de tots els àmbits de la vida dels éssers humans.

Ep! Ja saps que Terrassa serà ben lluminosa d'aquí a uns dies?

Del 12 al 15 de maig, la ciutat de Terrassa serà la seu de la 3a Edició de l'Acte Central a Espanya del Dia Internacional de la Llum.

Des de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa, de la Universitat Politècnica de Catalunya, i l'Ajuntament de Terrassa estem preparant un seguit d'activitats per commemorar aquest dia especial proclamat per la UNESCO.

La llum intervé en processos tan propers a nosaltres com la visió, però també fa realitat el desenvolupament de noves tecnologies en nombrosos camps: la salut, l'educació, les comunicacions, la cultura, l'energia, i molt més! Miris on miris, facis el que facis, trobaràs que allò que veus, o les teves accions, tenen lligams amb la llum i les tecnologies basades en la llum.

Vols conèixer totes les possibilitats que ens ofereix la llum?... Participa de les activitats que hem preparat!

Aquí trobaràs tota la informació: