Defensa Tesi Doctoral d'en Pol Martínez Marín

Lectura Tesi Doctoral d'en Pol Martínez Marín "Estudi i desenvolupament de sensors òptics ultra-ràpids per a metrologia tridimensional de superfícies"

Lectura Tesi Doctoral d'en Pol Martínez Marín "Estudi i desenvolupament de sensors òptics ultra-ràpids per a metrologia tridimensional de superfícies" divendres 10 de febrer a les 10:15h a l' Auditori Joan Salvadó del Centre Universitari de la Visió.

Enllaç meet: https://meet.google.com/gnq-gjgj-fid

• Dirigida pel Dr. Roger Artigas Pursals i el Dr. Carlos Bermudez Porras i realitzada en el Programa de Doctorat en Enginyeria Òptica.

Tema de la tesi: "En el procés actual d’evolució cap a la indústria 4.0 es necessita mesura més ràpid amb sensors més petits, per tal de tenir un circuit tancat de fabricació-control de qualitat. És per això que l’objectiu d’aquesta tesi és desenvolupar dos sensors ultra-ràpids per a la mesura tridimensional de superfícies. El primer consisteix en evolucionar un equip comercial amb tècniques convencionals en els quals s’ha de reduir les dimensions i els costos dels components, a la vegada que s’augmenta la velocitat d’adquisició. El segon sensor s’ha desenvolupat per demostrar la viabilitat de la tècnica CKM (Complementary Kernel Matching) per a la mesura de superfícies. Aquesta tècnica és single-shot, de manera que amb l’adquisició d’una sola imatge, el sensor és capaç de recuperar les alçades de la superfície de la mostra".

Tribunal:

President:  Dr. Santiago Royo Royo  - UPC