Falten optometristes que vulguin treballar a les òptiques

15/10/2024

Entrevista a la degana de la Facultad de Óptica y Optometría, Aurora Torrents, publicada al Terrassa Digital

A Catalunya falten optometristes que vulguin treballar en una òptica. És una tendència que ja es registra des de fa anys i també és la mateixa a tot l’Estat. A la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa es formen tots els professionals catalans.

Aurora Torrents creu que s’ha arribat a aquest punt per diferents raons. Bàsicament per desconeixement de la professió (és un grau universitari de 4 anys) i pels horaris que dificulten la conciliació de la vida familiar i laboral.

Algunes veus proposen canviar els horaris de les òptiques i plantegen la teleoptometria (revisions oculars a distància). Per a Torrents aquesta opció arribarà i arribarà per quedar-s’hi però no podrà substituir mai la presencialitat.

Trobareu tota l'entrevista de Terrassa Digital AQUÍ