La FOOT celebra el Dia Internacional contra la LGTBIfòbia

El Dia Internacional contra la LGTBIfòbia se celebra el 17 de maig de cada any per a commemorar la desclassificació de l'homosexualitat com a malaltia mental per part de l'Organització Mundial de la Salut el 17 de maig de 1990, i per a instar a la tolerància i la igualtat de les persones lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals, intersexuals, queer i altres orientacions sexuals o identitats de gènere socialment marginades i oprimides.

L'acte tindrà lloc el dia 17 de maig a les 12.00h a l' entrada de la Facultat:

Penjada de Bandera LGTBIQ+ juntament amb les banderes institucionals.

Acte de compromís amb la comunitat LGTBI:

• Presentació i desplegament de la nova bandera LGTBIQ+ de la FOOT.
  • Lectura del text d'un article de Sonia Moll  (poeta, escriptora, i activista LGTBI)
  • Es repartirà entre els assistents un text de compromís amb la comunitat LGTBI, que es llegirà conjuntament en veu alta.
  • Repartiment de polseres amb els colors de l'arc de Sant Martí.

Podeu trobar més informació i els diferents actes que organitza la Universitat Politècnica de Catalunya en el aquest  enllaç