Les professores Laura Guisasola i Lluïsa Quevedo participen a la Jornada de Transferència de Coneixement i Tecnologia de Terrassa

El passat 27 d'octubre, les professores Laura Guisasola, com a responsable del grup de recerca Visió, Optometria i Salut, i Lluïsa Quevedo, com a coordinadora del Programa de doctorat en Enginyeria Òptica van participar a les Jornades organitzades per l'Ajuntament de Terrassa.

Les professores Laura Guisasola, com a responsable del grup de recerca Visió, Optometria i Salut, i Lluïsa Quevedo, com a coordinadora del Programa de doctorat en Enginyeria Òptica, han participat a la Jornada de Transferència de Coneixement i Tecnologia realitzada el 27 d'octubre a la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa. Aquesta trobada, per facilitar les sinergies universitat/empresa, ha estat organitzada pels Serveisd'Innovació i d'Universitats de l'Ajuntament de Terrassa i ha gaudit d'una molt bona acollida.