Nous seminaris del Departament d' Òptica i Optomeria de la Facultat d' Òptica i Optometria de Terrassa

El Departament d'Òptica i Optometria de la Facultat d' Òptica i Optometria de Terrassa, organitza un seguit de seminaris que es duran a terme durant els propers mesos

El primer seminari d'aquest 2023, organitzat per el Departament d' Òptica i Optometria (DOO),  tindrà lloc el proper dia 1 de febrer de 12 a 14h. Aquesta primera sessió anirà a càrrec de la Professora Maria Mar Carrio Llach qui impartirà la ponència "Estratègies d'aprenentatge actiu per millorar formació dels estudiants de ciències de la salut."

En aquest seminari s'explicarà els resultats de la recerca que han dut a terme en els darrers anys en el Grup de Recerca Educativa en ciències de la salut (GRECS) sobre l’efectivitat d’estratègies d'aprenentatge actiu per millorar el desenvolupament de competències dels futurs professionals de la salut . Es presentaran alguns dels projectes europeus i nacionals, on han estudiat l’impacte de metodologies com l’aprenentatge basat en problemes i en projectes, la flipped classroom o l’ús de la realitat virtual en l’aprenentatge i la motivació dels estudiants.

Podeu seguir la ponència el proper dia 1 de febrer de 12.00 a 14.00h a la Sala d'Audicions de la FOOT o bé  mitjançant l'enllaç sala virtual