Nova edició de la Mapathon a la FOOT

El proper dia 1 de desembre de 10h a 12h del matí a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa

La Mapathon és una activitat de sensibilització vers les discapacitats, on un grup de persones realitzaran un recorregut dins de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa per detectar punts no accessibles des del punt de vista de mobilitat i visual.

La Mapathon té com suport una eina de geolocalització desenvolupada a la UPC amb fins socials, un programa per marcar els punts no accessibles i on en els resultats són visibles en temps real en un mapa. És un aplicatiu que està a internet i que no cal baixar-se: mapathon.upc.edu

L’activitat ha estat organitzada per l’Ajuntament de Terrassa, l’ONCE i Fora Barreres, que han escollit la FOOT per fer aquesta activitat, i que ha estat promoguda des de GIC de la UPC.

Més informació: https://canviaelmon.upc.edu/ca/mapathon

Fora Barreres és una acció simultània col·laborativa inclusiva al voltant del Dia mundial de les persones amb discapacitat (03/12) per sensibilitzar i visibilitzar les problemàtiques relacionades amb l'accessibilitat per avançar cap a la inclusió.