Nova incorporació Dra. Flors Viñuela Navarro (DOO MSc PhD MCOptom FHEA)

El passat dia 1 de Març, la Dra Flors Viñuela Navarro es va incorporar com al DOO com a Personal Docent i Investigador per mitjà del programa María Zambrano per a l’atracció de talent internacional del Ministerio de Universidades i Next Generation EU

El passat dia 1 de Març, la Dra Flors Viñuela Navarro es va incorporar com al DOO com a Personal Docent i Investigador per mitjà del programa María Zambrano per a l’atracció de talent internacional del Ministerio de Universidades i Next Generation EU. La seva tasca al departament es centrarà en la recerca en l'àmbit de l'òptica i l'optometria i també realitzarà (tot hi que en menys mesura) docència de grau i postgrau.

La Flors és diplomada en Òptica i Optometria per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Màster en Investigació Oftàlmica i en Ciències de la Visió per la Manchester University (UK). El 2012 va rebre una beca doctoral del Col·legi d'Optometristes del Regne per cursar els seus estudis a l'Escola d'Optometria i Ciències de la Visió de Cardiff University (UK) on es va especialitzar en optometria pediàtrica i atenció optomètrica en pacients amb necessitats educatives especials. En acabar el doctorat al 2015 va continuar a la mateixa universitat com a investigadora associada i optometrista fins al 2017, any que va incorporar-se a la escola d’optometria de Aston University com a lectora, desenvolupant la seva tasca docent, clínica i de recerca en els àmbits d'optometria pediàtrica i visió binocular fins a principis del 2022.

En matèria investigadora, els seus interessos inclouen avaluació i diagnòstic de dèficits acomodatius i oculomotors, emetropizació, error refractiu i problemes visuals en nens amb necessitats educatives especials i discapacitats. És autora de diversos articles publicats en revistes de recerca internacionals indexades, amb nombroses presentacions en congressos nacionals i internacionals d'optometria i oftalmologia. En 2017 el Col·legi d'Optometristes del Regne Unit li va atorgar el premi Giles Van Colle Memorial Award en reconeixement a la seva investigació i treball clínic el camp de l'optometria pediàtrica.

Benvinguda a casa teva, Flors!