Projecte Ocularis a Moçambic

Una expedició de la ONG Ocularis ha realitzat una formació d'Optometria Pediàtrica a l'hospital de Maputo a Moçambic al llarg de la passada setmana del 4 al 8 de Desembre.

L'expedició ha estat formada per 3 Òptics Optometristes: Marisa Armada (antiga alumne de la Facultat d'Òptica i d'Optometria de Terrassa) i els professors del departament d'Òptica i Optometria Enrique Ordiñaga i Lluís Pérez.

També es va realitzar la formació a 9 optometristes de tot el país en optometria pediàtrica, es va realitzar un screening visual a un orfanat de nens amb diverses discapacitats i es va iniciar una formació específica en Baixa Visió i tècniques d'orientació i mobilitat, així com valoració de la necessitat d'implantar una formació més extensa en aquest camp.