Tres dones, professores de la Facultat d'Òptica i Optometria , formen part de la llista "50 dones UPC"

50 Dones UPC neix amb l’objectiu institucional de donar visibilitat a dones UPC, acadèmiques o titulades, que han tingut impacte en la societat des de la vessant del compromís social i l’extensió universitària, la docència, la recerca i/o la transferència. És fruit de la col·laboració dels centres docents de la UPC, i neix de la celebració del cinquantenari de la UPC.

50 Dones UPC neix amb l’objectiu institucional de donar visibilitat a dones UPC, acadèmiques o titulades, que han tingut impacte en la societat des de la vessant del compromís social i l’extensió universitària, la docència, la recerca i/o la transferència. És fruit de la col·laboració dels centres docents de la UPC, i neix de la celebració del cinquantenari de la UPC.

Professores de la Facultat d'Òptica i Optometria que formen part de la llista "50 dones UPC":

Laura Guisasola Valencia Maria Sagrario Millán García - Varela Meritxell Vilaseca Ricart