• 2022-05-25T11:00:00+02:00
  • 2022-05-25T13:00:00+02:00
  • Cicle “Sortides professionals”: El món laboral de l’Òptica i l’Optometria, a càrrec de Elisenda Ibáñez, Com2Be, SL. Es repassaran les moltes possibilitats professionals que te l'òptic optometrista un cop acaba la seva formació, des d’oportunitats d'especialització pròpies com baixa visió, visió infantil, control de la miopia, TV fins a àmbits també propers (marketing, la moda, les tècniques de venda, la psicología i la comunicació, etc..)
Quan?

25/05/2022 de 11:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)

iCal

• 25 de Maig: Cicle “Sortides professionals”: El món laboral de l’Òptica i l’Optometria, a càrrec de Elisenda Ibáñez, Com2Be, SL. Es repassaran les moltes possibilitats professionals que te l'òptic optometrista un cop acaba la seva formació, des d’oportunitats d'especialització pròpies com baixa visió, visió infantil, control de la miopia, TV fins a àmbits també propers (marketing, la moda, les tècniques de venda, la psicología i la comunicació, etc..)
  • Lloc: virtual (https://meet.google.com/izq-wpoy-efb)
  • Hora: 12 a 13:30h
  • Adreçada a tota la comunitat universitària
  • *Aquesta activitat forma part 12(v)14 que, per a estudiants Q6 i Q7, és d’assistència obligatòria (mínim 8) i cal acreditar assistència